Clubtocht Hoek van Holland 2023

Het Seizoen na de zomerstop start traditioneel met een clubtocht.   Hans Buitendijk heeft de clubtocht dit jaar georganiseerd. Wij zijn naar Hoek van Holland geweest. Het is een prachtige zonnige dag we konden niet beter wensen. We verzamelen op een terras aan het strand waar we onder het genot van een kop koffie of thee en een lekkere punt appelgebak onze zomer belevenissen delen. Hans heeft een wandeling door de duinen uitgezet naar ’s Gravenzande. Waar ons een uitgebreide  picknick wacht op het strand.  In de  loop van de middag wandelen we in groepjes terug naar Hoek van Holland waar we aan het eind van de middag de dag afsluiten met een diner.  Nu zou het geen clubtocht zijn van een fotoclub zonder foto opdracht.  De opdracht was maak een foto van een bloem, een dier, zand en allerlei. Hiervan is per categorie een top 3 samen gesteld.

Bekijk ook:
Meer berichten zoals deze: